Tuesday, September 11, 2007

MACAM NAK DEMAM ....................

hari ni rasa mcm tak larat jer... mcm nak demam.... ni mesti kes makan kambing malam tadi.... (kurang asam ko ana, ko kata akak makan brape ekor, 2 pinggan je la aku makan, sedap lak adik aku masak. Actually dia buat barbeku ngan kengkawan dia malam tadi, so sume kluarga join skali.. aduhhhh!!!!!!!!! terlebih makan lak aku ni..

ALAHAI KOLOKIUM!

4 & 5 September 2007, kolokium di Hotel Summit.... Ok jer... tapi yang paling best sbb ada komitmen dari semua pihak.... masa kalut of course time registration n amik sijil, participant ni poyo2 je, diorang ni tau nak rempuh je, tak reti2 beratur ikut barisan... pening aku dibuatnya. adala gambar utk korang tgk.. tapi pelik tahun ni sekretariat suka sangat bergambar, banyak tul gambar diorang...



nak citer gak satu pengalaman aku main bowling last weekend. JKM buat tournament, anjuran kelab kebajikan. Actually, den x pandai main, tapi friday tu dah training dgn maz, ina, ana, n lin. so, gian beb.... Ahad tu group aku x menang gara2 heheheh bola yang ku lontar asik ke longkang jer.. (jgn mare lin, next time akan ku berjuang habis-habisan lawan group En. Mokhtar n Dr. Azmi (eleh diorang main tipu, sebenarnya lane group aku senget sebelah, tu yang masalahnya, kalu tak juara kumpulan sememangnya group aku heheeheh).




Ni je gambar yang ada, gambar aku tengah main, takde lak diorang amik, poyos...


Citer lak pasal ramadhan esok, SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN kepada kengkawan. Aku plan posa ni nak wat tadarus, sbb rasanya masa ni la aku nak carik pahala bebanyak... mana la tau ntah2 ramadhan ni adalah ramadhan yang terakhir utk aku... So, sape2 nak join, tomorrow bwk quran ok....

No comments: