Sunday, September 16, 2007

TODAY IS MY BEZDAY


HAPPY BIRTHDAY TO ME............................

Gud mornin.....................semua..... Arini bezday aku... takde ke orang nak wish.... Umur aku dah meningkat, dah 31 tahun.... emmm rasa dah tua pulak... Dulu aku risau kalu umur dah masuk 30-an.... tapi at last kena terima hakikat gak ye tak.... takkan la umur tu kekal 21 jer heheheh... walaupun umur ku sudah meningkat, i still awet muda... Bukan nak meninggi diri.... tapi itulah realiti hahahahh... dah ramai orang cakap umur aku tak melambangkan 30 an... kalu aku gi kedai ngan anak aku... tak kira la cina ke, malay or india mesti diorang ingat aku belum kawin lagi... ada ker last 2 week aku gi kedai cermin mata dengan mak aku... salesgirl tu kata kat mak aku yang sofieya tu anak bongsu dia n adik kepada aku.... hahahahhaah geli ati aku dibuatnya, pastu aku explain ler yang sofieya tu anak akula.. hahahha diorang tak percaya... kelakar siot!..
malam tadi abe belikan cheese cake from secret recipe...........sedapnya sehingga menjilat jari... anak aku, sofieya pun suka... thankx abe... Aku memang minat cheese cake... tu yang badan aku membulat jer...

Nak citer last friday aku demam, gi klinik sbb since rabu tu tak kebah2... so aku gi la Poliklinik UKMSC Seksyen 15 BBB... check2 memangla demam... tak larat betul jumaat tu berat rasa kepala nih... and then aku tanya dr. nape aku slalu demam kebelakangan ni n dr. pun check rekod aku memang betul setiap 2 bulan skali aku demam.... dalam rekod aku tu Mac, Mei, Julai n latest Sept... aku demam... aku pun pelik gak... and terus tanya dr.. but dr. kata maybe aku letih sangat... yela kot... sbb aku kluar dari rumah dalam kul 6.40 pg.. angkut anak2 aku (coz abe masuk keja 8.30 pg, so time aku keluar pun dia still tido lagi)hantar ke umah mak aku kat sg. merab (sofieya pun skool kat situ)n terus gi keja. Balik petang pun sama gak rutin aku...
Tapi kalu sbb letih tu.. aku tak risau sangatla... tapi aku memikirkan sebab lain..... sebenarnya aku risau sbb aku ada ovarian cyst, but my last check-up cyst aku dah mengecil ke 4 cm before tu dalam last year 6 cm... Check-up akan datang 8 Oktober...sepatutnya kena buat pap smear (tapi bulan posa kan mana leh buat.... boleh jadi alasan aku tuuu), b4 this dah buat bulan November last year tapi result error tu yang kena wat lagi tapi masa check-up jun lepas aku aku cari alasan tak nak buat (sebenarnya takut hehehh first time experience aku sakitnyaaaaaaa....).. so this coming oktober aku carik la alasan lagi hehehh "bulan posa mana leh buat doktor........"


GAMBAR HASYA - DULU & KINI
Hari tu aku dah janji dengan member aku sape lagi si minah speed tu le.. nak upload gambar anak kedua aku hasya... Ni gambar2nya... Aku suka tgk masa dia baby coz masa tu gedebot sangat....

DULU














Tapi dalam banyak2 gambar... gambar kat bawah ni yang paling kelakar... ada orang kata mcm muka anak popeye heheheh....Anyway, dia sekarang anak yang bijak... sampai umah je carik buku.... suka tengok gambar2....

KINI
Aku suka gambar diorang berdua ni..... nampak nakal jer si hasya tu... skrang ni dia makin nakal walaupun badannya cekeding..slalu buli kakak dia..abis muka sofieya dicakarnya hheheheh... sian kakak

Okey.......... sampai jumpa lagi di lain kali... Itupun kalu ada masa aku nak update hehheheeh...

1 comment:

yatispeed said...

happy 31st birthday mama ina..suka ko dapat cheesecake yer..heheh..tahniah by the way. dah makin tua skang nih.
comel la hasya skang..cam dah 3 tahun..padahal tak masuk 2 pun lagi kan? sofieya innocent jer..baik jer. hasya nampak notti..hehehe...muahsss to the girls!