Tuesday, November 6, 2007

UBAT MENGANTUK…..

Aku nie kalu dah sampai umah sure ngantuk gilers! Nak tido, anak aku si sofieya x bagi…. (sbb dia penakut, kalu boleh temankan dia sampai suami aku balik keja). Biasanya abe sampai umah jam 11 @11.30 malam.

So, untuk mengelakkan aku ngantuk, aku pun menaipler ni… apa benda la citer yang aku nak share ngan korang nie…. Lately ni aku rasa pinggang aku mcm nak patah… sakit gila, nak bangun pun susah, so hari ahad lepas aku gi la berurut kat kampung sebelah suami aku…. Ada sorang tukang urut from philipine..aku biasa berurut dengan dia… tapi yang tak bestnya kosnya dah naik ler…. Tapi aku faham… sekarang barang kan dah naik harga, so terpaksa la sume tukang2 urut di seluruh Malaysia ni menaikkan kadar bayaran…. Heheh tapi best siot lepas urut nie… badan terasa ringan jer.. nak berlari pun bole……… Biasanya lepas aku berurut, aku akan menanamkan azam yang aku akan berpantang tak nak minum minuman berais, tak nak minum coke n air2 yang seangkatan dengannya… ye la dah kena brainwash dengan tukang urut tu kan… tapi biasanya sekejap je la hahahhahaha…

Ada gambar utk korang tengok…. Ni before balik kg. family in law. Gambar sofieya peluk hasya (mcm peluk anak patung) yang berlatarbelakang kan suami aku tengah tido (dia cakap dia nak baring kejap coz penat baru balik keja, tapi at last dia tertido)..

No comments: