Sunday, November 18, 2007

A GIFT FROM MY HUBBY - hTc TyTN II -

Hari selasa lepas, abe aku buat surprise utk aku.. tapi before this dia ada bagi hint skit la….. so aku leh agak sbb before ni bila dia tanya apa yang aku nak for my belated besday…. Aku ckp la aku nak PDA.. tapi sebenarnya aku tak berharap sangatla kan….. benda tu kan mahal….. Aku expect aku akan dapat next year sbb abe janji belikan bila dia dapat bonus…..

Tapi selasa malam tu dia balik awal dari biasa… kul 9.30mlm dah sampai n pastu dia serahkan satu box pada aku…. Tersenyum2 dia…. Bila aku bukak… yahuuuu….. PDA…. Tapi x romantik langsungla abe aku tu….. dia tak balut pun box tu…hahhaha. Tapi x kisahla……. Janji dapat walaupun sebenarnya aku berharap brand DOPOD…..

Ini lah dia….. PDA aku hTc TyTN II (latest punya tau..)…







Memula tu terhegeh2 skit aku nak biasakan diri dengan menatang alah ni….. rasanya best lagi NOKIA N70 aku tu… tapi bila aku dah baca manual dia…wau…. Banyak tul function dia…..




No comments: