Sunday, November 18, 2007

JOM GI HOLIDAY……

Hai kengkawan………cuti sekolah ni u all plan gi mana??? aku pun tak tauler nak ke mana…. Tapi 30 november ni cik abang aku suruh aku amik cuti.. tak tauler nak ke mana sebenarnya… memula we all plan nak gi PD… dok kat Apartment Sri Intan Telekom..hopefully adala tempat kosong… dah lama sangat tak bwk anak gi PD (actually itu tempat percutian yang paling dekat)…. Dulu masa sofieya kecik2 dulu selalu ke sana..skrang ni cik abang bz, tapi at last dia realize kot dah lama sangat x bawak gi jejalan…. Tapi kalu gi melaka ok gak kot….. sbb aritu tengok gambar2 yatispeed best pulak….

Yahuuuuuuuuu.. gi bercuti.…


LUAHAN HATI ………………:(

Aku nak sharele dengan korang sume… korang penah tak berdepan dengan manusia yang busuk hati? Aku ni selalu sangat kena dengan manusia jenis ni.. tak tauler nape diorang ni teramat tinggi tahap perasaan hasad dengkinya… X paham tul aku.. Prinsip aku…. Bersyukurla pada apa yang ada…. Tak semestinya dalam kehidupan kita yang sementara ni (kehidupan dunia) kita akan dapat semua yang perfect……. . n then ada sesetengah orang yang jadi batu apinya…. Ishh tak paham aku…. ala apa yang diorang dapat hasil menganiaya orang takkan berkat… INGAT-INGAT LA YE.. Aku doakan kebahagiaan la pada orang-orang yang hasad dengki tu………..

Sebab musababnya aku sendiri tak pasti, lgpun aku ni dah dididik supaya berbuat baik pada semua orang x kirala semua peringkat umur, pangkat, darjat dan kedudukan. Nak-naknya aku ni amik course social work la, psikologi kaunseling la. At last ini balasan yang aku perolehi… Takpe… takpe ada hikmah di sebaliknya

Ehh… aku dapat sms from k.not nie…. Dia dah bersalin… baby boy… bestnya…. Aku tumpang gembira…… take care k.not.. pantang bebaik ok……..

No comments: