Monday, November 5, 2007

KONFERENS KAT UMAH AKU…………………………..

Pada 26 Oktober 2007 (Jumaat) UKM anjurkan Jamuan Hari Raya kat DECTAR UKM Bangi. Ramaila officemate nak gi, so aku pun jemputla diorang skali datang beraya kat umah aku….. (ada ke patut diorang kata umah aku mcm kat ladang new zealand) sbbnya belakang umah aku tu jadi padang ragut bagi sekumpulan lembu n kerbau – ntah sapa punya pun aku tak tau).

That day adalah sume kengkawan: k.yam, k.nora, maz, aini n da gang, gang medipro pun datang gak…. Si minah berry tu lambat sampai…coz dia menyinggah ke mana ntah… ni gambar2 diorang..

Tapi yang best nya kat umah aku tu berlangsungla sesi konferens yang membincangkan isu2 utama dan hot….. K.Yam n K.Nora jadi VIP rasmikan opening, si berry jadi keynote speaker, maz n lain2 jadi audiens mendengar ‘ceramah’ yang disampaikan.. korang tengokla gambar si berry tu memula duduk kat bawah…pastu makin panas coz banyak sgt sesi soal jawab nya terpaksa le si berry ni beralih ke kerusi,…biar sume orang nampak dia berceramah hahahhaha















Yang diorang ni tekun mendengar…… setakat mengangguk-angukkan kepala (hmm paham ke si lin tuh….)














Yang ni otai rileks.....maintain cool - k.yam













Yang ni pulak tukang menokok tambah sambil memberikan advice hahahhaha (boleh percaya ke advice korang tu)…













Yang ni pulak group yang tak paham ttg isu yang dibincangkan, so diorang ni dengar je la sambil melayan anak dara aku tuh, si sofieya…..

1 comment:

yatispeed said...

kemain lagi korang beraya yer...siap buat konferens lagi..best nyer..i miss jkm!