Sunday, November 4, 2007

SELAMAT HARI RAYA…..

Masih belum terlambat lagi aku ucapkan kepada korang sume…… dah lama sangat aku tak update blog aku nie… Tak sempat la…. Balik dari cuti raya, aku mcm takde mood nak update blog aku tuh…tapi bila tengok ramai geng sibuk attachkan gambor raya diorang, so aku tak nak la ketinggalan….heheh.. Raya ni sederhana meriahnya..almaklumla.takde bonus (hehehhe bukan aku je sorang merungut)… tapi apapun aku bersyukur kerana tahun ni aku sambut raya dengan kesederhanaan…Islam kan menggalakkan umatnya mengamalkan kesederhanaan… Raya tahun ni giliran aku beraya kat umah famili aku…Best la kan sbb dapat beraya dengan famili… ala dekat jer….. 8 minit dah sampai je dah sampai ke kg. sg. Merab tuh….. so takde la masalah jalan jammed etc… tapi tak best gak sebenarnya sbb aku tak dapat merasai perjalanan balik kampong yang jauh…

Dah maleh nak menaip dah… Korang tengok jer la gambar raya famili aku…. Gambar anak2 kesayangan : sofieya n hasya..



















































ni lak gambar curik2 si hasya tengah leka tengok tv hahahah lawak tul muka dia











sofieya n hasya ngan cousin























































No comments: