Wednesday, December 26, 2007

DEMAM LAGI.................

hi geng..... lama tak mencoretkan story kat sini.... awal disember sibuk, student dah start kuliah...bnyk nak settle hal2 diorang ni, registration la, jadual kuliah la dll... saat jari-jemari ku yang comel ini menekan keyboard, aku still demam since cuti krismas.... bukan aku aje demam, my hubby jugak demam.... so cuti aritu dok umah jer laaa... cuaca pun asik hujan jer... laki bini tido je, nasib baik anak2 faham, diorang buat hal sendiri jer la...

Yang aku ni baru je baik demam 12 disember aritu, dah start demam balik... makan ubat balance aritu punya pun x jalan, so smlm mintak ubat kat klinik sini, rasanya ok skit kot.... hari ni dah rasa lega skit walaupun batuk pun still ada... tak macam kelmarin...kepala aku berdenyut2 rasa mcm nak pecah, pinggang bagai dipatah2, batuk lagi...hmmmmm.... apa nak buek..... kat umah tu abe aku tengah tido lagi..... ntah keja ke tidak arini, tapi aku dah tinggalkan skit ubat aku utk dia makan..... Sian mama n babah demam............

okler kengkawan...lain kali kita sambung citer...nak breakfast dulu, pastu nak makan ubat..bubyeeeeeeeee..

1 comment:

yatispeed said...

mama ina ku cayang,..bubuhla entry baru...bosan la tengok entry bulan disember ko nih..karang kena terminate blog ko nih baru tau!