Thursday, December 6, 2007

PERTEMUAN & perpisahan..................

Semalam dapat berita sorang lagi member dapat offer keja lain n bakal meninggalkan ofis nie...... arghhhh.... lepas satu...... satu.... diorang pergi.... memula tu si izan, pastu sue, dgr2 lak k.anes akan turut serta meninggalkan departmnt ni n smlm dpt tau si elin lak akan berhijrah ke tempat lain....... itulah lumrah kehidupan setiap pertemuan pasti ada perpisahannnya......

Tapikan aku baru nak bermesra-mesra dgn diorang ni..... tapi terpaksa berpisah. Anyway, aku ucapkan tahniah pada diorang sbb dpt offer keja yang lebih baguih tu.... lagipun satu bangunan lagi.... so leh je jumpa... heheehhh.. Ok sue n lin, nnt akak wat bowling tournament korang wajib join ok!

aku ni bila dengar berduyun2 nak meninggalkan ofis ni mulalah... rasa nak ikut jejak langkah diorang.... sebabnya aku tak pasti future aku kat sini...ntahlah.....Kalu ikutkan rasa nak jadi housewife jer.... tapi karang sapa lak nak tolong byrkan hutang2 aku tuh (hehheehh sume orang ada hutang).

bila sebut padal pertemuan dan perpisahan nie, aku teringat ada satu lagu nasyid ni, tapi dah lupa kumpulan apa ekk... tapi masa study degree dulu aku slalu join nasyid nyanyikan lagu utk naqibah-naqibah usrah yang nak graduate..... (dulu aku ni alim skit hehehehh join usrah dll)..... tapi tak bermakna skrang aku x alim, cuma nak wat usrah bila dah masuk setting kerja ni susah skit la... kena kuatkan diri dulu...

arhgggghhhhh stressnya...... mana aku nak bwk diri ni ye nak lepaskan tension.... ingat lunch time ni nak main bowling ler... BOSANNYYYERRRR!

No comments: